Pages

Friday, October 29, 2010

Cafe Siber


Sekarang mahallah hafsa dah ade cyber cafe. baru beroperasi dalam beberapa minggu ni. Dulu memang pernah ade. Tapi dah lame tutup. pastu sekarang ni dah ade balik. Dengan pc2 sume baru. Sume flat screen. Tak macam dulu.. huhu...

Mase awal2 die bukak balik cam tak ramai pun orang datang. Aku masuk haritu pun sebab nak print plan. Mase tu memang kosong. And aku terfikir, tak rugi ke die bukak balik cc ni? Ade ke orang nak datang? Kan sume orang dapat wireless free. Kalau tak dapat pun, ramai je yang pakai wireless usb broadband. cam aku contohnye. Kesian kat pengusaha cc ni. Buat rugi je beli pc baru banyak2.. heiihh...

Mungkin sebab Allah nak tunjuk, sekarang aku sedang berada dalam cc tersebut sebagai pengguna perkhidmatan internet untuk buat assignmemt theory sebab pc aku bengong buat hal tak leh load pape page... grrrrrr...

2 comments:

  1. hostel pompuan xde sape nak main game weh.. sume dok bace oh artis je..

    ReplyDelete