Pages

Saturday, June 20, 2009

Aku Pasti Akan Rindu....

Aku pasti akan rindu.... 
...bile tiap2 hari kene pegi ofis...
...bile hari2 dok ngadap laptop buat autoCAD...
...bile otak aku rase cam nak penyek time buat elevation bumbung...
...bile aku rase Mirul tensen dgn aku sebab tanye banyak sangat padahal die pun banyak keje lain....
...bile air mate rase cam nak terkeluar time tetibe kene redo, padahal sume dwg dah nak siap...
...bile tetibe gelak gile2 dgn mai sampai nak terkeluar air mate padehal bende tak lawak sangat pun, saje sebab nak hilangkan tensen...
...bile buat keje, sambil dalam hati memberontak gile2 dgn budak2 QS...
...bile buat keje sambil menyumpah2 Mr. Part-timer, sebab terlalu sakit hati *hanye org2 tertentu saje tau sape die...
...bile aku tgh tensen, pastu Vigan dgn Eni pasang lagu "chomp,chomp,chomp" die tu kuat2.. serius aku rase cam nak gigit lutut die time tu jugak....
...bile aku rase cam nak angkat Eni taruk kat luar sebab aku dah ngantuk sangat nak tido kat sofa yg die duduk tu...
...bile aku rase cam nak taruk bom dalam mulut Mr. Part-timer, sebab sume keje pun die tanak buat...
...bile aku rase aku org paling busuk dalam ofis tu sebab dah berhari2 tak mandi...
...bile aku bangun dari tido, terus ingat nak pegi ofis, tak ingat bende lain dah...
...bile balik time suboh, jalan2 sunyi gile, n saje2 je jalan kat tengah2 jalan sambil kire bayang2 sendiri, sebab takut tibe2 je bertambah...
...bile malam2 makan makanan yg di order dari helmi.. tunggu helmi datang sampai rase tali perut dah nak terputus...
...bile pagi2 konvoi pegi makan nasik lemak sungai pusu, naik kete kancil dengan muatan penuh, sebab majoriti bulat2 belake...
...bile main uno card ramai, bajet takde keje nak buat...
...bile main Poker dgn helmi, nasrul, pidot, dll, dan aku selalu menang.. ngahaha... tak de unsur judi ek... harap maklum
...bile sume org luah rase tak puas hati terhadap org lain, dan sume dengan muke berapi2...
...bile saje2 duduk kat ofis sampai suboh, padahal xde pape pun nak buat...
...bile time2 dah dinihari, sume stat merepek merapu sebab dah tak bleh kawal kewarasan otak...
...bile nak dekat submission, rase cam tanak balik bilik, n tanak tido langsung sebab takut tak sempat siap...

terlalu banyak yg aku akan rindu... Aku akan rindu UNITY AQAL PROFESSIONALS... Aku akan rase sedih bile aku lalu TR8.. Aku akan ingat kenangan kite sampai bile2.. Aku akan ingat semua... Kamu semua THE BEST!!!!!!


11 comments:

  1. sedih wehh.serius.isk isk isk :'(

    ReplyDelete
  2. huhu.. aku lagi la sedih gile...

    ReplyDelete
  3. aku...aku... :( sedihnye.. :((

    ReplyDelete
  4. Nak gtau jugak. walaupun awalnya x ske, asek2 kna g ofis hgg byk keje x setel.. tapi, walau apa blaku, pulangannya sangat manis utk dikeang. tetibe rasa rindu plak kt semua dak lantera... rindu nk dgr diorg melawak... huhu~ :o

    sbenanya sronok blik bilik kul 4 5 pagi.. tgk langit, tgk pokok. Subhanallah. tenang sangaaaattt..

    Aja Aja Fighting! Nik Nik Fighting! :))

    ReplyDelete
  5. :| serius sedih weh...
    jom ar kite buat sendiri sabjek multid1p 2...
    ngahaha...:))

    ReplyDelete
  6. weh hajare aku menangis baca blog ko ne bai!
    uwaa aku rindu gila nak g opis.xpasal2 je aku menitikkan air mata gara2 rindu kat multidip.haha.xkesa la ranking kita kat mane.tapi sume grupmates kita bes!
    o yeaahhh

    ReplyDelete
  7. huwaarrrgghh....
    aku pun sedih weh...
    serius...:((
    aku pun hari2 rase cam nak pegi opis...
    :o

    ReplyDelete
  8. alahai banjir blog aja.lek2 smua. nt da lame pasti rase biase..:D

    ReplyDelete
  9. chom chom chom
    cuba meriangkan hati,
    hajare kembar aku
    kita serupa kan?kan?

    ReplyDelete
  10. ngahaha...
    kate nak upload lagu tu kat blog hg mai..
    bia sume org tau lagu rasmi opis kite...
    hahaha...

    ye ye,.. kite kembar..
    i rindu gile kat u.. huhu..
    :x

    ReplyDelete
  11. aku xtawu nk cari lagu chom2 tu katne..masih berusaha gigih lagi mencari..haha

    ReplyDelete