Pages

Friday, February 26, 2010

Sape nak service RM600++ dengan hanya RM30?

Hari ini setelah bangun tido pada jam 11 pagi, terus mandi2 dan keluar ke KL Sentral untuk bank-in duit topap sebab dah tak beroperasi selama beberapa hari. Sume bank Islam punye pasal. Asik system down je kejenye.. Tak dilupakan juge kepada penghutang2 topap yg turut menyebabkan duit aku short.. *Byar la weh... pastu nanti korg gak bising2 kate aku bengkrap la ape la.. haihh....

owh.. tersasar cerite la pulak.. haha.. baiklah. Mari kite teruskan. Setelah dah setel urusan perbankan aku, aku pun duduk la kat kerusi kat tepi atm machine tu sambil bermenung2. Aku pun tak tau la nape aku duduk situ. Padahal aku bukan tunggu sesape pun time tu. hahah.. takdir agaknye...

And setelah tersedar dari lamunan, aku pun nak gerak balik UIA. And tetibe aku didatangi oleh 2 orang akak berbaju biru. Dan die bagi ketas kat aku.. Dan dalam hati aku berkate "demm~~ abehla duit aku".... Setelah akak 2 org tu berpot pet pot pet, akhirnya terbang la duit aku RM29.90.. (T_T")

Mesti ramai tertanye2 apekah yg telah aku bli.. kan..kan..kan... heih.. mari2 aku tunjukkan...


ini dia!! tapi bukan slimming program la... die punye service lain yg die bagi.. S2 Slimming ni adelah company yg agak mahal la die pnye service. Kalau tahap kite2 student yg nak menyara kehidupan pakai PTPTN, harapan lah kan... huhu... Okeh.. Jom kite tengok ape yg boleh kite dapat dengan harga RM30...


Yang pertama adalah Drainage.. Apekah drainage ni? Die cam urutan pembuangan lemak la... Nanti sape yg dah buat urutan ni, bleh dapat perut kempis macam gambar diatas... haha...Tengok2.. harge asal RM320. Tapi anda hanya dapat dengan harge RM30. Sape mahu?!!! Jap2.. blom abes lagi.. ade lagi...


Tadaa... Yg kedua ialah back massage.. Aku tau lepas submission, sume org berangan2 nak pegi spa ala2 bali.. heh.. ape tunggu lagi.. Peluang sudah dihadapan mate!!! Harge asal RM180. Tapi dengan promosi ini anda hanye dapat dgn harge RM30 sahaje... Rilek2... Ade lagi satu...


Ni dia!!! Yg terakhir. Express Refresh Facial. Wah... Boleh melicinkan kulit muke anda. Harge asal RM160. Tapi skrg anda boleh dapat dgn RM30!!! Sape mahu... sape mahu....?!


Aku bukan ape.. Dok memikey, bile la aku nak pegi tempat ni.. Lagipun I segan la nak berurut bagai ni... Nanti kene half-naked... ngahaha... tanak..tanak.. malu.. ngiahahaha.... Oleh sebab itu aku nak menawarkan kupon2 ini, kepada sesape yg ingin memanjakan diri setelah bermatian bekerja dan memenatkan badan... Aku siryes ni.. Sape nak?


Berikut adelah outlet2 yang ade. Ade 7 outlet sume. Kat CHERAS, PUCHONG, AU2 SETIAWANGSA (JJ yang baru bukak tu), BUKIT TINGGI KLANG, USJ SUBANG JAYA, KEPONG, KOTA DAMANSARA dan LOT10(ni cawangan baru) .Semua kat area selangor. Sile klik untuk paparan lebih besar...

So, ade tak yg berminat?? Penat I type panjang2 padahal banyak kerja nak buat ni. Dah la tunggu upload gamba lame pasal intenet slow.. Tolong la berminat... (-_-")

p/s: aku rase kalau ade promoter datang jual notol susu budak pun, mesti aku beli.. heihh...(-_-")

No comments:

Post a Comment