Pages

Wednesday, October 21, 2009

Tetibe nak tolong promote citer.. huhu...



Huh!! lame giler tak update.. Sebab terlalu bizi dengan final submission.. seb baik dah submit.. Mase time tgh bizi giler tu, macam2 giler bende dalam pale otak ni nak tulis.. Tapi tak berkesempatan.. tapi bile dah free skrg ni rase cam malas plak... xde feel... heishh.. apesal aku rase gaye penulisan aku cam lain macam je ni? Feel masih belum datang agaknye.. huuhu... saba2... it takes time.. huhu...

kali ini, marilah dengar aku bercerita tentang rancangan kegemaran aku buat mase sekarang.. *topik ni tak pernah terlintas pun mase bizi ari tu... Iaitu Nur Kasih.. huhu.. aku mencadangkan agar sume rakan dan taulan menonton drama ini.. sebab ape? Sebab die best!!! huhu.... Xtau nak cakap camane...

Aku memang takkan berkesempatan la nak tgk kat tv... Slalu tgk kat catch up tv3 je... Tapi loading lambat gile... Pasal menggunakan internet berkelajuan siput sedut.. huhu... Tapi aku akan menjadi sangat eksaited bercampur ghairah ape bile telah berjaya load episod tersebut... Aku akan tgk jugak montaj die walaupun same je tiap2 kali pun... Mase montaj tu, mesti jantung aku berdebar-debar gile... huhu.. motif debaran? aku pun tak tau... ngahahaha....

ni masjid uia yg dikatekan kaherah itu...

Tapi seyes la... bile abih satu episod, rase cam tak sabar gile nak tunggu next episod.. begitulah gambaran betape bestnye cerite ini.. oleh yg demikian, silelah menonton... huuhuhu...

motif post pasal ni? huhu... xtaw... mungkin sebab baru abis tgk nur kasih... hahaha....

p/s: kenape aku rase gaye tulisan aku lain macam je ni... heiiihhhh.....

2 comments:

  1. ahhhhhhhhhhhhhhhh. aku ske gile cite ni. menepati jiwa aku! :)

    ReplyDelete
  2. hahaha... jiwe kite serupe... awww....

    ReplyDelete