Pages

Friday, October 2, 2009

Eton Pun Dah Tinggalkan Aku..

weh.. kenapekah sekarang ni hidup aku dirundum kesedihan yg berpanjangan? huk2... Eton da mati!!!! huwaarrrgghh... Eton da mati....... Kenape kau mati eton?!!! *gaye ibu meroyan...

Petang smlm (khamis) time aku balik bilik, aku tengok eton cam len macam je. Aku goyang2 ar aquarium tu.. Fuhh... Seb baik la die masih hidup.. Tapi aku tengok die macam lain la... terdetik jugak di hati "dah nak mati ke die ni?"... Pastu aku pun buat bese je la.. Memakan bihun kungfu depan eton... Pas tu aku mandi. Then waktu nak smyg tu aku nampak Eton cam dah kejung. Aku goyang pun die tak gerak. huhu... untuk menyedapkan hati, aku smyg ar dulu... Pas smyg nanti aku goyang lagi...

Huk2.. dan telah terbukti.. Eton memang dah pergi meninggalkan aku keseorangan.. Mungkin Eton kecik ati dgn aku, sebab janji nak carikan pengganti Sudin. Die terlalu rindukan sudin barangkali, sehingga memudaratkan kesihatannya...

pesan buat Eton, "sob... sob... sob... Eton, nape mati cepat sangat? Bukan aku memungkiri janjiku terhadapmu.. Aku dah pegi dah wangsa maju selase ari tu... Ingat nak beli ikan gapi banyak2.. Xde la kau bosan sangat nanti bile aku pegi kelas... Aku plan nak beli pokok2 air jugak, pastu nak tambah batu warna-warni nak bagi ceria siket rumah kau tu.. huhu.. Aku tau, makanan ikan bulat2 kaler merah tu, kau tak berape suke.. Ingat nak bli lagi yang cacing2 tu... Aku dah sediakan bajet RM50 dah utk makeover rumah kau tu.. huhu.. Tapi aku cari kedai ikan kat area wangsa maju tu, aku tak jumpa... Ingat nak kuar usha2 lagi Sabtu ni... huhu.. sedih betul aku... Kalau kau tunggu lagi 2-3 ari, mesti aku dapat membahagiakan ari2 terakhir kau.. sob... sob.. sob... Xpe la... Dah ajal. Nak buat camane.. Semoge kau damai disana... Kirim salam kat Sudin kalau kau jumpe die nanti.. Salam..."


ETON
R.I.P OGOS 2009- 1 OKTOBER 2009

1 comment: