Pages

Thursday, May 13, 2010

Kenapa aku dah jarang update blog


Dulu mase mule2 aku stat berblogging, time tu tengah cuti sem. So, mase tu ade banyak mase and aku pun xde bende nak buat. Dan mungkin jugak disebabkan kehidupan aku yg menjadi semakin membosankan menyebabkan aku semakin xde modal nak berblog.

Kalau dibace balik entri2 aku yang dulu2, aku rase yg dulu2 tu lebih ceria dan lebih seronok dibaca berbanding yang sekarang. Sekarang ni balik-balik citer pasal stress la, tensen la... dah xde bende lain aku nak cerita.. Xpun aku coter pasal bapak aku. Tu je entri tak stress aku rase.. hahaha..

Kadang2 ade gak la bende2 yg aku terpikir nak taip. Tapi time tu cam tak berkesempatan. Pastu bile dah lame2 jadi cam malas plak.. Kasang2 tu mule2 cam best je nak citer, tapi bile dah tangguh2 and dipikir2 balik, cm rase tak perlu di post la plak.. huhu.. itu lah die masalhnye...

Lagi satu, aku ni slalu kalau bukak intenet, aku akan bukak email, fesbuk, dgn blog dulu. Klau mule2 tujuan bukak intenet sebab nak update blog, pastu tetibe terlayan fesbuk plak... Kalau nak stat type entry plak, besenya aku akan bace dulu mane2 blog update yg menarik... Pastu bile lame2 dah terlekat, tak sempat nak update blog sendiri plak.. haha..

itulah alkisahnye kenape aku selalu menyepi... huhu...

p/s: aku tensen banyak sgt typo sebab aku dok menaip dalam gelap ni..

No comments:

Post a Comment