Pages

Sunday, December 26, 2010

Sape Nak Free BlackBerry!!

Baru-baru kawan saye telah membeli sebijik BlackBerry dengan menggunakan duit hasil titik peluh emaknye sendiri.. Owh!! Macam best je ade BB sendiri. Tengok2 disekeliling macam budak2 ni lagi ramai pakai BB je dari pakai Iphone. Huwarrrgghh.. Diri ini mahukan BB juge!!! Cam best je boleh online dari phone. Bolehlah menambahkan addiction aku terhadap internet bila-bila masa dan dimana2 jua.. hehehe...

Tapi diri ini masih menyedari di mana kakiku berpijak. Yeahh.. aku masih berpijak dibumi yang nyata. Loan PTPTN lambat masuk pun hampir setiap hari menggelupur, maseh ade hati nak beli BlackBerry?! Ceit!!

Oleh yang demikian, marilah kite semua join contest What Berry Are You dan Menangi hadiah yang of kos la BlackBerry.. xkan blueberry pulok..




Simple gilee je game die..


Ade jugak goodies yang boleh didownload walaupun score hanye 92.. (terasa diri yang looser masih dihargai.. T_T)


ade hati nak cari name sendiri dalam top 30. Memang xkan jumpe la.. huhuhu..


inilah antara yang bakal menjadi milik sape yang menang.. oo yeahh...

i'm the peningberry.. hahaha... xpe2.. lain kali main lagi..

Kalau berminat nak main, sile kelik sini... Kelik jangan tak kelik..

4 comments:

  1. hoi.hang ni dok ketak2 keyboard tu kuat kemain.sampai compartment aku buleh dengar!

    kalau tak menang gak taktau aaa.hahaha.tapi kalau menang,kite share dua eh blackberi tuu..hehehe

    ReplyDelete
  2. jauh lagi perjalanan aku nak menang... esok-esok aku sambung kat lab comp plak.. haha.. kalau dapat BB aku bagi enset nokia aku ni kat hg naa.. haha

    ReplyDelete
  3. korang...(^^") advance ya, skrg rum8 berinteraksi pkai blog da..hee

    ReplyDelete
  4. siti aisyah- sweet kan kitorg?? hahaha....

    ReplyDelete