Pages

Wednesday, May 4, 2011

Jutawan Rupiah Kini Sudah Bengkrap

Salam. Sekarang ini aku telah selamat menjejakkan kaki ke tanah tumpah darahku, iaitu di Malaysia. Last 2 weeks kan pergi Surabaya untuk heritage study. Heritage Study Surabaya memang besttttt.... Orang jawa memang baik2 belaka. Exc ept for pak cik bisu yang asik dok mengata orang2 tu... hahaha....

Ceritera yang pasal pengalaman aku 2 minggu kat Surabaya, nanti next entry lah baru cite. Nak tunggu gambar dari budak2 ney dulu. Baru semangat sket nak bercerita. Sekarang ni, meh nak tunjuk sket ape yang aku beli.. weeehuuuu.....

Kain pasang untuk diri sendiri dan kakak-kakak

ni cap2 bertulis name untuk anak2 buah yang lelaki....

gelang untuk anak2 buah perempuan yang skolah menengah

baju untuk anak2 buah yang kecik2...

rantai2 untuk kawan2 perempuan. (sorry gurls, ni je i mampu.. huhu)

tshirt surabaya untuk kawan bukan perempuan

gelang tangan beli di airport semata nak habiskan duit rupiah

terpaksa beli kasut sebab tapak kasut cabut sblm bertolak, seb baik sempat pinjam kasut membe. Huhuhu...

ni helang boleh mengepakkan sayapnye untuk err.... myself.. hehe

Bile tengok-tengok balik, what?!! ni je yang aku beli.. heihhh... -__-"
Total beli barang2 almost 1juta rupiah la... Yang selebihnya, digunakan untuk makan, dalam lebih kurg setengah juta rupiah.. heihhh... kalau la ade duit lagi banyak mase tu.. -__-!!

Dan yang paling tragis, bile sampai uia, nak balik ipoh. Pegi cucuk duit dulu. Tup-tup duit dalam bank semua tinggal less than RM30. haha... Ade 4 bank, sume baki tak mencukupi.. huhu.. gile sedih... Bengkrap sudeyhhh....

2 comments:

  1. Slamat ko da bankin duit aku..hahah :-p

    ReplyDelete
  2. jeff- haha.. tu pun kakak aku yang bank-in kan.. ngahahaha.....

    ReplyDelete