Pages

Thursday, September 17, 2009

Damailah Dikau Di Sana..

Masih ingatkah lagi anda tentang teman2 aku yang bername Sudin dan Eton yg telah mengubat kesunyian hati ini?Kalau tak tau pasal tu, boleh kelik di sini.

Huhu... Pada sepanjang cuti raya ini, aku telah meninggalkan sudin dan eton di bawah penjagaan rumate ku Nadia Nasir Othman kerana aku pulang sendiri kali ini. Naik ketapi, camane nak bawak ikan naik ketapi.. huhu...

Pada pagi ini, Khamis 17/9 bersamaan dgn 28 Ramadhan, (lagi 2 hari nak raye) Sudin telah kembali ke hadrat Ilahi.. huhu... Baru 3 minggu aku mengecap kebahagiaan bersamanya. Tapi apakan daya, dia telah pergi dulu meniggalkan kita di dunia ini buat selamanye... huhu...

Buat Sudin, damailah dikau disana... Maaf andai sepanjang penjagaan aku, ade terkasar laku dan kata... Semoga dirimu berada di bawah lembayung dan rahmatNya.... Aminn... T_T


SUDIN
R.I.P Ogos 2009- 17 September 2009

11 comments:

  1. 2 ikan tu ubuh satu balang ke? xngam kot. tu yg mati tu

    ReplyDelete
  2. huk3...
    tetibe takut lak nk jage eton ni.
    jgn2 die mati time aku jage

    huuuu.....

    ill take gud care of it,k
    :)

    ReplyDelete
  3. hg ni ja..mcm2...jgn sedih ye...nt ad la gntinya 2. insyaAllah. ;;)

    ReplyDelete
  4. rafid- sebelum ni time aku jage elok je diorg duk skali dalam balang ikan tu... nad yg jage taruk dalam bekas bubur lambuk je.. huhu... penderaan neh!!!

    mardhiah- kalau eton mati, aku tarik balik cendol!!!

    munadhia- tu la... nanti aku nak beli sudin yg baru... huhu... sian eton jadi janda nanti..

    ReplyDelete
  5. huhu.dh smp ajal ler..bukan bunuh pun :(

    ReplyDelete
  6. kak dee- huhu.. ye la.. jodoh pertemuan, ajal maut, ditangan Allah.. Kite harus menerime dgn pasrah dan redha.... sob3...

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. @Mardhiah
    testing style baru sat naa.. huhu....

    ReplyDelete
  9. test lagi.. huhuhu.. tensi2...

    ReplyDelete