Pages

Wednesday, January 21, 2009

Malang Bertimpa2 di Projek 2

Huhu..(kenape mesti nak taip perkataan ni?)... Banyak gile la dugaan mase projek yg kedua ni...

Aku awal2 lagi dah design dah... Stat briefing hari isnin, malam tu lagi aku dah design. Pastu esoknye nak konsult dgn lec, die takde la plak... Rabu tu ktrg pegi frim. Bile balik, bapak ar penat. Terus tido je la...

1)Pastu konsult hari kamis, tup2 kene rejek.. D
   
2)Pastu jumaat malam aku stay up sebab nak siapkan dwg pasal esok nak balik umah abg aku kat putra height.blm pukul 5 tu da siap sume dwg.. Aku pun rilek la.. Tanak tdo. Takut nnt tak terbangun pasal nak travel g putra height. Tup2 time subuh tu baru tau aku salah buat axono. Madam wajibkan buat 45/45. Padahal aku buat 30/60.. Hangin betul la time tu.. Subuh2 lagi aku dah mengamuk...

3) mase on de way nak balik uia, nak singgah tapau makanan, model aku yg hampir siap, kene hempap dgn beg kulit hitam yg utk isi bod2 ape sume tuh.. huhu... macam nak nangis pun ade.. tapi xpe.. boleh gam balik.. rumah2 org2 yg kat palestine tu lagi teruk kene..huhu.. daku memujuk hatiku... Pastu mase order makanan tu, betulkan la sket2..

4)Pastu teruskan perjalanan ke uia.. Kene plak hempap plak dgn gulungan ketas2 yg besar dan berat.. hadeh.. memang malang la nasib model aku nih... pasrah aje la...

5)Pas sampai bilik, betulkan model, stat kaler. Boleh plak tu tetido..hadeh...
Bangun2 dah 8.30. Seyes aku meroyan kejap. 

huhu... tapi seb baik ramai gak yg xsiap..huhu... Dan seperti biase, komen yg diterime tak memberangsangkan..xyah la crt kat sini... huhu..

dan yg paling latest, pagi tadi henpon aku jatuh celah katil, so aku tarik la katil tu dan ambik fon.. Pastu aku rapatkan katil, terkepit plak presentation dwg aku tuh..abeh penyek..huhu.. ape pny malang la projek ni.. kene sumpahan ke ape..

p/s: gambar projek tanak diupload sebab huduh..huhu...

3 comments: