Pages

Saturday, February 7, 2009

Lunchku mewah..uhuk2....

Hari ini hari sabtu.. huhu... disebabkan akaun top up aku dah tinggal rm 1.67, dah memang tak leh nak beroperasi la kan.. huhu.. aku ke kl sentral besama mar untuk urusan perbankan.. Mule2 ingat nak p sorg...

Pastu jalan2 dalam kl sentral. Mar yg kelaparan, ajak makan kat Rasamas.. huhu... xpe la... sekali sekala makan mahal sket.. pasni xde dah.. aku kene save duit!!!!! 
kami makan yg family special feast for 2. Harge yg tertera kat pic diatas tu tah zaman bile tah.. yg ktrg makan tdi total die rm 28.40.. huhu... giler ah mewah lunch kami... :( Tapi ok la.. aku rase berbaloi la jugak.. memang kenyang gile... seyes!!! 

Tujuan kau keluar sebenarnye nak cari jack adapter converter. Tapi tak jumpe pun kat kl sentral.. huhuuhu... sape2 yg pegi lowyat, sile gtau aku.. nak kirim..heheh...



Yang ni aku cari kat google image...

Pastu mar balik, aku still malas nak balik uia. Singgah Jusco Wangsa maju jap. Masih belum berputus asa nak mencari objek tersebut... huhu... daku kehampaan. Kat jasko wangsa maju lagi la... Ape pun takde.. huhuhu... Aku pun berhajat membeli minuman utk stay up.

Besenye aku aku minum nescafe, tapi since boikot mmboikot, paya tol nak membeli... Kopi2 yg ade tak meyakinkan je rupe die... Tapi aku sangat2 memerlukan kopi utk stay up... Kopi2 yg ade kat stu pun mostly yg berasaskan tongkat ali n kacip fatimah... tanak ar aku... huhu... last2 aku bli cafe 21 ni.. huhuhu.. gasak la.. janji plastik die merah same cam nescafe.. hhahahaha....


cafe 21 yg suke berposing....

No comments:

Post a Comment