Pages

Saturday, May 9, 2009

Aku Tak Sihat Lagi...

Seyes aku rase cam nak demam ni.. uhuk2. Selsema pun dah nak stat. Sakit tekak xyah citer ar.. Pedih gile.. Mintak2 la ni bukan selsema ba alif ba ya... hahaha... nanti jenuh aku nak samak idung aku pulak... huhu....

Kenape aku asyik rase cam badan aku lemah je? Baru jalan sikit je dah peluh satu badan. Tak bermaya giler aku rase walaupun selalu beriadah diwaktu petang untuk sem ni...

Aku asyik rase cam sebenarnye badan aku tak sihat seperti org normal yg lain.. Aku rase aku ade masalah tulang belakang, masalah dalam kepale dan jugak mate.. Tulang blakang aku ni selalu je sakit, buat keje sikit dah rase cam nak patah dan lenguh2 sendi... Tulang aku berat barangkali.. ye.. Aku memang 'berat tulang' pun... Aku jugak selalu mengalami sakit kepala. Mungkin migrain.. Firasat aku je la berdasarkan tanda2 penyakit migrain yg aku compare kan dgn aku.. Tapi sume tu perasaan aku je la.. Xde la pulak aku pegi buat medical check up.

Dan malam ini, grup multidip aku buat perjumpaan. nak kemas2 ofis dan mungkin dah nak stat buat keje dah.. Tapi aku xpegi.. Maaf kawan2.. Aku seyes tak larat nak menapak g kaed dalam keadaan tulang temulang yg tak stabil dan keselsemaan semakin menjadi2.. huhu....

3 comments:

  1. mungkin tu kesan2 awl beriadah kot.haha.lama2 elok la tuh,mkin sihat dan kuat!!

    ReplyDelete
  2. haha.. harap2nye begitu lah....

    ReplyDelete
  3. pasne aku doakan ko da abis panggilan nature baru male workers datang

    ReplyDelete