Pages

Thursday, May 14, 2009

Kehilangan Enthusiasm

Betul ke eja die cam tu.. haha... gasak ar....

Aku pun tak tau kenape. Dalam sem baru ni, aku rase macam maleh nak buat pape pun... Xde mood nak bt pape.. Rase cam nk kluar, tapi rase cam maleh nak kluar. Rase cam nak berblogging, tapi cam maleh gak... Memang xde mood. Dah lame aku tak menjalankan hobi  merayap di alam siber seperti yg sering aku lakukan last sem.. huhu.. xde mood ar...

Manekah perginye mood aku? Dimanekah harusku cari dikau wahai Encik Mood? Hurm... Camane neh... aku tak tau nak buat ape.. Aku dah takde passion nak buat pape pun.. hadeh.. parah... Kalau kat bilik, rase cam nak pegi kaed, kalau da kt kaed, rase cam nak balik bilik la pulok.. Apekah yg telah terjadi pada diriku ini? Revolusi apekah yg sedag ku alami.. huhu... Baiklah... Aku akan menyambung pembacaan yg buku Radzi yg bertajuk 'Think n Grow Rich' untuk mendapatkan kembali motivasi diri.... haha...

p/s: tetibe cam xde mood nak membace la pulokk...

No comments:

Post a Comment