Pages

Sunday, August 16, 2009

Hari Ini Hari Ahad

Hari ini ialah hari minggu a.k.a hari ahad. huhu... hari ini aku telah bangun awal... tapi tetap mandi lambat.. heheh.... bangun2 terus buat note structure.. haha.. bagos tak aku?

aku rase hari ni sangat tenang.. tak tau kenape.. environment die cam lain macam je.. tenang semacam.. mengingatkan pade zaman sekolah menengah time weekend sume budak dok sebok buat keje skolah, basuh baju, iron uniform utk seminggu, makan megi, atau tunggu parents datang... huhu...

walaupun hari ni ialah hari yg tenang, tapi jiwa aku je yg tak tenang.. haha.. jiwa kacau...

kenapa hari ni dah hari ahad??? esok isnin... ade studio.. pastu slase, ade ungs. Pastu rabu, ade structure, pastu kamis, ade ungs balik, pastu jumaat, ade studio lagi... Huwaaargghhh... tanak...tanak.... aku nak hari2 adelah hari ahad!!!!!!!

1 comment: