Pages

Sunday, September 20, 2009

Entri Khas di Pagi Raya: Edisi Sakit Jiwa

Woh... hari ini sudah hari raya.. uhuk2.. Hari yg paling aku tak nanti2.. hahaha.... Tahun ni aku xde baju raye. Baju raye tak sempat siap. Baju je siap... Kain tak sempat sebab maleh dan sedikit sakit jiwa.. huhu... Xpe2.. Raya haji maseh ade... Dun wori...

Pada raye kali ini, aku langsung tak hepi.. Tak tau kenape. Jiwa aku sedikit kacau.. Mungkin sebab setan2 telah terlepas dari di ikat, maka salah seekor drpdnya (beberapa ekor juga mungkin) telah terus menuju kepada aku yang lemah iman ni.... ngahaha...

Ape pengertian raya pade anda semua? Huhu.. Bagi aku, pada tahun ini, raya aku bererti kepura-puraan.. Berpura-pura gembira walau hakikatnya jiwa tengah sakit. Pura2 bermuka manis walau pun tengah bengkek dengan org tu. Pura2 sangat welcoming walaupun dalam hati tanak bagi org datang rumah...

Itulah raye aku tahun ini...

Sekian, Salam Aidilfitri.... =)


No comments:

Post a Comment