Pages

Saturday, March 27, 2010

Home sick T_T


huhu.. siryes dah tak tau nak order ape dah bile makan kat cafe.. Hari-hari bende yang same.. saye dah sangat jemu ok... hampir dua tahun makan bende same.. tolonglah.. kalau makan kat luar pun same gak... menu die tetap same... saya mahu pulang!!! mahu makan masakan rumah... Saya rindu masakan emak... OMG!! Camane ni?

mase tengah makan kat cafe tadi, kat tv bukak cerita cerekarama tv3. Lagi lah teringat rumah... Selalunye cerekarama adelah my mom's favourite. My mom akan tengok tv sambil lipat kain, dan saya akan tengok jugak sambil landing2 atas kusyen atau sambil makan nasik depan tv... Owh.. saya sangat rindukan mase lalu... Sape ade mesin mase macam dalam citer doraemon? Saya mahu pinjam.. Saaya mahu kembali ke mase lalu...

Sangat ingin berada di rumah sekarang.. Saya rindukan bapa saya.. Saya rindukan rumah kami.. Saya rindukan TV, bilik air, dapur, peti ais, katil, tikar getah, jam dinding, almari lauk, penyapu lidi, sarnga labah2, dan segala-gala yang ade dirumah.. Dan yang paling penting saye rindukan kenangan bersama emak... owh... sangat ingin pulang...

HOMESICK!!!!! -.-"

No comments:

Post a Comment