Pages

Monday, April 12, 2010

Corat-coret 2nd year 2nd sem

berakirlah sudah sem 2 2nd year aku sebagai pelajar jurusan seni bina.. haih.. siryesly ini adelah sem yang paling teruk.. sume org pun cakap bende same gak.. tapi seingat aku, last sem pun aku rase cam tu gak.. tiap2 se pun aku rase cam teruk. Mungkin itu bermakne makin lame, makin teruk.. huhu.. harap2 next sem tak teruk sangat kot.. huhu

BLOG
bermula dari awal sem sampai habis sem, hanya 16 post je yang aku tulis.. huhu... 4 bulan, 16 post. Kire cam purata satu post seminggu.. sangat la sedikit.. harap2 akan diimprove pada masa akan datang. sebenarnya banyak je bende aku nak cerita, tapi sebab malas+ bizi, tu yang tergendala tu.. huhu...

STADI
sem ni siket je sabjek yang diambil. Tapi bizinye ngalahkan ape tah.. huhu.. ni sume adelah berpunca dari working drawing ar... hadeh.. itu adelah sabjek yg telah menyebabkan hidupku menderita.. huhu.. dan akhirnya aku telah menghantar set drawing yang tak berapa nak siap.. aku bajet paling tinggi pun boleh dapat C+ je la kot.. huhu...

BM plak, cikgu best.. tapi boleh kire dgn sebelah tangan la brape kali aku dtang on time. Manjang je lambatnye. Seb baik la cikgu die baik dan sporting.

CULTURE AND HUMAN BEHAVIOUR pulak, huhu.. tak tau nak kate ape. In class assignment die dah la sume cam agak teruk. Yang paling teruk yang part kene blakon tu. Hadeh.. siryes aku tobat tanak buat bende bodoh cam tu dah.. malu siot!!!

Lain- lain sabjek cam bese je la kot.. huhu.. tapi overall pointer sem ni dijangka akan menjunam dengan sangat dasat.. huuhuu...

HOBI
Sem ni aku bli banyak gak ar buku2 untuk dibace. Total yg aku dah habiskan untuk bli buku2 tu sume adelah dalam RM200++.. huhu... next sem nak bli lagi. Bli buku tak pe.. dapat banyak ilmu gak walaupun buku tu bukan buku ilmiah.. hahaha... dari last sem lagi hajat nak bli kasut tertunda. Tapi dah asik bli buku je, bajet lari.. hahaha..

Dan banyak gak ar ikan2 yg dah terbunuh sepanjang sem lepas.. Belas-belas ekor gak ar... haha.. akhirnye tinggal la sekor je ikan.. huhu.. nanti2 aku carikan pasangan utk die plak.. huhu..

WEDDING!! =)
Dan akhir skali event yang paling besar dan dinanti2kan ialah wedding amar dan ayuni.. haha.. aku sanggup balik lambat seminggu sebab nak g wedding tu.. huhu... tahniah diucapkan kpd pengantin baru. Semoga kekal bahagia hingga ke syurga.. hehehe...




dan akhir skali, saya berasa amat lega kerana sem ini telah berakhir.. nantikan sahaja result yang teruk itu.. huhu...

2 comments:

  1. jangan kecundang sebelum pergi berjuang.. insya allah segalanya yang terbaikk buat kita.

    ReplyDelete
  2. huhu.. baiklah...
    mudah-mudahan..

    ReplyDelete