Pages

Friday, April 16, 2010

Cuti = Bosan


hari ini dah nak hampir ke penghujung minggu ke 2 cuti..

tinggal satu minggu saje lagi...

tapi aku tak buat pape langsung lagi..

walaupun banyak bende tak dibuat lagi..

tapi aku tetap rase dalam kebosanan...

dirumah hanya ade bapak aku pade waktu siang.

dan bertambah sorg lagi pada waktu malam.

sangat tidak meriah..

xde buku nak dibace, sume dah habis bace..

xde muvi nak ditengok.. sume da habes tengok..

tv plak time ni pun nak rosak..

aku nak tengok diari af pun tak leh..

adamaya xpe lagi boleh tengok on line..

hidup hanye bergantung pade laptop dan internet..

brodben dah exceed limit, nak stream video pun super duper slow...

bagilah cadangan website atau blog2 yg best untuk dilawati..

aku dah bosan dengan Oh!Artis..

sume aku dah bace...

arghh... tertekan

besok adelah sabtu..

harap aku akan melakukan sesuatu yg menarik..

mudah-mudahan..

No comments:

Post a Comment