Pages

Tuesday, January 11, 2011

21 tahun 1 bulan 12 hari

oh haii... Sebab pc dah tinggal dekat studio, makanya akan makin tidak berkesempatanlah nak mengupdate blog ini.. weeehuuu... Maka sebab itulah setelah 1 bulan 12 hari ulang tahun kelahiran baru sempat nak tulis.. padahal nak tunggu org bagi hadiah sebenarnye.. hehe...

Ok2.. mari kite teruskan dengan rencana sebenar.. meh nak tunjuk bende2 yg saye dapat.. hehe...



pada hari jadi berlangsung, sedang berada dirumah kakak sebagai baby sitter, makanya kek hari jadi pun ala2 budak2 gituww.. oleh kerana hadirin yg eksaited adalah kanak-kanak semuanya..


Hadiah pertama di beli oleh diri sendiri di jaya jusco. Kali pertama membelek, tak beli. Oleh sebab itu bile balik asik teringat ingat terkenang kenang terbayang bayang dan kemudian datang balik untuk membeli.. heheh..


Pada suatu pagi setelah balik dari bermain badminton di depan blok, tiba-tiba mendapati diatas meja telah tersedia objek diatas lantas terus memesej nadia nasir "sooo sweeeettt, thanx :)".


Ini pula adalah bekas pensil dari hasdinaera tetapi dipilih diri sendiri di Central Market. Lalu dipaksa oleh has untuk diletak di meja studio disamping PC.

Dan yang terakhir tapi tidak terkurang (last but not least) adelah dari nik nadia izyan.. Sebuah buku yg bertajuk Ibunda Hajar.. hehe.. cam name I pulak.. :)

Hehh.. itu saje yg saye dapat tahun ini.. Ye la.. I kan tak popular.. mane nak dapat banyak2.. hu~~

4 comments:

  1. ok la tu aja...x dpt hadiah dr kami pun, doa sentiasa mengiringimu.itu yg lebih penting..insyaallah semoga berjaya ddunia dan dakhirat...aminnn....
    (kkk iparmu..huuhuu...)

    ReplyDelete
  2. tak kire!! nak hadiah jugakkk!!
    *mode materialistik

    ReplyDelete
  3. hjr--> materialistik? tak mgkn :P

    ReplyDelete