Pages

Sunday, September 4, 2011

Entri Sempena Hari Raya


tahun ni aku dapat 4 kad raye.. hehe.. mekasih... (sori bo, aku lupe aku letak kad hang kat mane.. dun worry, tak hilang...huhu...)


Kalau dikira sekali dengan pokok daun bunga 2 pasu tu, gambar yang aku tangkap ni memang betul-betul center!!


anak nombor 1 : HassanDK dan keluarga


anak nombor 2: BabaDK dan keluarga


anak nombor 4 : PendiDK dan keluarga


nombor 5: BasriDK dan keluarga


Nombor 6 dan 7... (kami memang adik beradik, sile percaya)


Tahun ni gua segan tangkap gambor sensorang, gua rekrut anak-anak buah skali kasi meriah gambar raye....


ye... gua makin tembam. sekian terima kasih.. -__-"


"Kami dari keluarga DK mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN" *tiru cakap serentak ramai-ramai macam salam perantauan kakitangan kerajaan
(7 manusia tiada dalam gambar)

Sekian saje update ringkas aidilfitri.. hehe...

2 comments: