Pages

Sunday, November 23, 2008

Hepi Ending Story..

Sekarang musim hujan telah tiba. Hari2 hujan, mostly waktu petang. Nak kuar petang pun takut hujan.. Macam aitu, kuar g ipoh parade untuk tgk madagascar 2, balik meredah hujan pasal malas nak berkampung kat situ.. huhu.. dah la helmet xde pelindung muke.. Sakit pipi aku ditimpa hujan. Mate pun xle bukak besar2 sebab hujan masuk mate.. Ditambah lagi membe aku yg menjadi pembonceng xsenang duduk kat belakang sebab ngeri dengan care aku bawak moto.. huhu... kene ar bawak laju.. nak cepat sampai...

Sekarang ni pun hujan gak.. Dan sprt ari tu, perut ku memulas2.. hadoi.. tak bley tahan dah kali ni... tak terperi.. dalam keadaan hujan, aku cekalkan ati.. aku pun naik keatas rumah untuk mendapatkan torchlight.. Mak aku suh bawak payung coz hujan. Tapi aku cakap xyah sebab mane nak pegang torchligt lagi, baldi lagi. Payung tak berape penting.. huh.. mencabar sungguh..

Dalam gerimis hujan diwaktu malam yg sepi.. aku pun melangkah.. Pelita kat dalam tu xde minyak. So, kene on torchlight je la.. Masuk je dalam tu, aku nampak jari kaki aku ade darah. Tah ape bende yg aku langgar otw tadi.. Pastu kaki aku dihurung semut merah yg banyak sangat..hadoi.. dalam bilik kecik tu aku terkial2 membuang semut2 yg menggigit kakiku.. Sampai tahap aku merendam kaki dalam baldi yg aku bawak tadi... hehe.. sekse dowh..

Pas selesai menjawab panggilan alam tu, aku pun keluar dan pulang ke pangkuan keluarga dengan hati dan perut yg lapang.. haha.. hepi ending story...

5 comments:

  1. ceh!
    cite psl buang air lg
    hajar nii...
    hahah~~

    ReplyDelete
  2. sori.. aku nak cerite pasal hujan sebenarnye..

    ReplyDelete
  3. hujan dan perut x dpt dipisahkan....
    renung2kan lah equation aku ni...

    hujan = sejuk.
    sejuk plak = lapar
    lapar plak = makan
    makan = banyak(mkan byk)
    makan banyk = hasilkan najis
    hasilkan najis = berak
    berak = lege perut
    lega perut = hepi ending....

    conclusion: hujan+sejuk+lapar+makan+makan byk+najis+berak+ lega perut = hepi ending(crita hajar).....ngeh3x

    ReplyDelete
  4. haha, konklusi peroz tu sgt bnar! XD

    ReplyDelete