Pages

Sunday, November 2, 2008

Diganggu Syaitan...

Setelah melakukan muhasabah diri, adelah lebih baik aku memfokuskan tumpuan kepada stadi buat mase skrg ni.. Maklum la.. Aku ni dah la pointer sikit yang amat. So, sile ketepikan hal2 tak berkaitan.. huhu... Banyak betul gangguan syaitan sejak akhir2 ni... Syaitan kan memang suke kalaw anak2 adam ni kecundang.. Nampaknye die sedang cube menjatuhkan aku... Nasib baik aku dapat sedar lebih awal.. huhu....
Huhu... terpakse la KIV dlu yg pasal Mr. Lab tu... Jodoh tak kemane... Ye tak? Tujuan aku ialah nak blaja.. Bukan nak cari jodoh.. Ingat tuh hajar din kamar.. Jangan nak menyimpang plak... Nanti kang setan2 yg kat sekeliling kamu ni bersorak gembira melihat kejatuhan kamu.. (monolog dalaman) huhu... K ar.. Jap lagi nak g library.. Jangan sangkut kat staff library plak dah la.. huhu.. kuatkan iman....

No comments:

Post a Comment