Pages

Thursday, November 27, 2008

Pandangan Pertama

Aku tengah bosan giler nie.. Maka terciptalah satu entry yang agak merepek nie.. Hehe.. Entry ni akan menilai personaliti hg dari pandangan pertama pada si dia.. Macam mana? Ok.. Bayangkan hg ternampak seorang jejaka/gadis di hadapan hg.. Hg agak tertarik dengan si dia.. Apa bahagian badan yang hg lihat pada si dia.. Maknanya anggota pertama yang hg lihat pada si dia.. Ok dah?

Contoh; Hg akan memandang lubang hidung dia - Kau seorang yang pengotor tapi mengaku pembersih.. Meh tengok yang lain..

Muka - Hg seorang yang Memilih..

Dada - Bertanggungjawab..

Pinggul - Hg seorang yang penuh nafsu..

Lengan - Hg tamakkan harta..

Mata - Wah!! Hg seorang yang romantik..

Mulut - Ternyata hg memang peramah..

Hidung - Itu pon nak tengok ke? Hg memang penyebok!!

Kaki - Hg seorang yang boleh berdikari..

Perut - Memang hg penyanyang la..

Rambut - Cerewet betul la hg nie..

Kuku - Hg seorang yang sangat pentingkan diri..

Bulu kaki - Memang hg pembersih.. Tak dinafikan..

Kening Mata - Sangat mementingkan kawan..

Misai (jika lelaki) - Hg seorang yang manja..

Janggut (jika lelaki) - Mementingkan agama..

Itu je lah.. Malas dah.. Haha.. Ini Entry main2 jer.. Jangan percaya pulak.. Tapi boleh fikir.. Apa keputusan kau? Kongsi la..


p/s: ni aku copy je.. huhu...

4 comments:

  1. mcm mana tgk dada tu bertanggungjawab? haha sgt misteri..haha

    tgk bulu kaki? gilo apa..haha

    kalau tgk hati amcam? :)

    ReplyDelete
  2. owh.. radzi tgk dada ek.. pasal tu die mempertikaikannye.. huhu...
    hati mane leh nampak dari luar.. ni pandangan pertama la...

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHA KANTOI RADZI!!!!!!! aku first,tgk body. hahaha kene tuff!! wakakaka tp lelaki tgk perempuan aku raasa lain laa dr perempuan tgk laki. hehehuheu

    ReplyDelete
  4. woit! aku tnya je..tak bermakna aku tgk part dada..huhu lgpon mana nampak, ditutup dengan tudung.. :)

    aku tgk gigi. kalau kuning aku rejek.haha

    ReplyDelete