Pages

Monday, June 21, 2010

Pakai tali pinggang keledar kat belakang

owh... dah stat cuti sem.. tetibe rase cam tak tau nak buat ape pulak.. ngahahaha... xpe2. perancangan seterusnya akan difikirkan nanti.. huhu..

hari ni aku tebangun lambat.. aaahhh... hari pertama bercuti telah gagal untuk bangun awal.. tu azam aku cuti ni.. huhu... tapi xpe.. sebagai menebus kegagalan aku bangun awal, aku telah berjaya memasak gulai lemak kubis dengan jayenye!!! ngahahaha... umur dah 20 tahun baru nak tau masak bende tu.. ngahahaha...

eh, tadi mase blog walking terjumpe plak satu iklan proton pasal pakai seat belt kat blakang... klakar gile.. ngahaha.. nape lah aku tak pernah tertengok pun iklan tu dalam tv dulu? huhu.. bagi sesape yg belum penah tengok, sile tengok sekarang... siryes klaka...


video

2 comments:

  1. ape yg kelakar. aku x suka hantu mcm tu!!!! hahahhaha ok la lawak gak aa..hehe

    ReplyDelete
  2. haha... lawak la ending die.. huhuhu...

    ReplyDelete