Pages

Wednesday, January 11, 2012

Nono's Little Sister

Last month, tak ingat la brape hari bulan, dalam 3 minggu lepas kot. Aku telah menghadiri suatu showcase anjuran Nippon Paint bertempat di Sri Hartamas. Name tempat tu pun aku dah lupe. huhu.. maaf... Pergi dengan 3 lagi rakan sekerja. Naik 2 kereta.

Event bermula pukul 7. Dan event ini adelah sangat-sangat sekular bagi kami berempat yang ala-ala kekampungan. huhu... Event berlangsung dalam satu ruang yang dicat semua hitam dari lantai, dinding, sampai la ke ceiling. Dihiasi pulak dengan lampu2 ala disko. Humangaihhh... Seghaaammm eden!! Dah la seketul kerusi pun xde! Kire event ni memang event berdiri la. Serius pening!! Untuk menambahkan lagi kesekularan majlis ini, disajikan juga dengan minuman-minuman keras. Aiyooo... Takuutttt... Minuman lembut pun ade gak, tapi takut nak minum. Memandangkan dah la kene berdiri, penat, dan lapar, terpaksa la jugak minum. *ceh ceh.. terpakse konon! Event ni bertemakan Itali. Jadi makanan yang disajikan haruslah italian jugak. Terdapat beberapa pelayan mundar mandir membawa dulang, dengan hidangan seciput2 dengan 'pinggan' bersaiz kulit kepah. Tapi memang kitorg tak berani makan la. Takut tak halal. Tapi aku ade gak makan 2 ekor udang bersaiz duit 20sen. tu pun lepas tengok abang faeiz konfiden je makan, aku pun turut serta la.. huhu..

Lepas tu sorang satu dapat goodie bag yang ade mini torchlight, anak patung nippon paint blobbies untuk gantung dalam kete, kalendar, dan beberapa katalog. Anak patung tu aku bagi kat Sofi dan Sofi namekan die sebagai "Nono".

Lepas event tu, abang faeiz punya isteri tulis kat fb nippon paint untuk komplen pasal event die yang cam tah ape2 xde kerusi, crowded gile, makanan tak best yang tak setimpal dengan tujuan asal kitorg yang datang memang sebab nak makan free pun.

Dan hari ini, kami dapat hadiah ambik hati dari nippon paint. hahaha.. tengkiu to nippon paint abang faeiz.. huhuhu...

Ini adik kepada Nono. Panggil die Nini la pulak.. haha...

haa.. siap dapat voucher lagi youu.. huhu...

No comments:

Post a Comment