Pages

Wednesday, December 17, 2008

Kemarahan Yg Tak Tertanggung!!!

Time aku type bende neh, kemarahan aku berada dalam tahap memuncak sekali.. Eerrrrgghhh....
Macam bangang!!!! arrrrghhhh.....

cerite die macam ni. Sabtu ni aku nak balik selangor dah. Umah abg aku kat putra height. So, aku plan ari ni nak g cari tiket. Pagi tu aku text la membe aku.. <weh, rini tmn aku g medan gopeng>. Pastu die cakap ok. Ktrg set la nak pegi pkl 3. Pastu dalam pkl 1 die msg <weh g lmbt sket la, aq bru bgun tdo, uma xkemeh(kemas) g, hehe, g mdn je kn.. Kul 4 la leh?> Haha.. time ni aku sdkt bengang la.. aku xske lambat2 neh.. Nnt balik pun lambat, terkejar2 nak asar lagi.. aku pun reply <aku de tmpt len lagi nk pegi neh>. Pastu die cakap pkl 3stgh.. aku pun ok je la...

Pukul 3.20 aku pun bersiap la.. Pastu aku nmpak mak aku tgh macam nak jahit sesuatu. Aku g ar tgk.. Rupenye mak aku nak jahit sluar trek aku yg koyak 'L' shape dkt lutut. Aku dah penah jahit dah dulu. Tapi lame2 yg melintang pny jahitan tanggal. Aku pakai benang reput je time tu..huhu..

Aku cakap kat mak aku.. Xyah jahit. Nanti aku leh buat sendiri.. Nanti kalau jahit bertampal macam tu msti la buruk.. Mak aku cakap die nak jahit gak.. Aku dah sedikit geram dah time tu... Tahap kemarahan aku dah sampai ke perut la kire2nye.. Pastu mak aku tunjuk camne die nak jahit.. Pastu aku cakap "tah..suke hati la...".. Pastu bapak aku plak dtg.. Die cakap "mane bleh jahit terus.. nak kene bkk dulu tepi die" Owh tidak.. tolong la jgn menambah lagi kecacatan seluar tu.. huhu... Ok.. Sabar.. Aku dah malas nak ambik tau.. bia je la...

Aku terus naik atas, ambik sluar jeans, n cari tshet hijau aku... Xjumpa.. EEerrrggghhhh.... Mane plak peginye baju bodoh tu!!!!! Aku turun n tanya mak aku.. "mak, mane baju hijau org tu?" sambil menjenguk dalam bakul kain, aku ambik tshet hijau lain, dan tnjk kat mak aku, "yg kaler macam ni".. Mak aku cakap xtau.. huhu.. pakai je la yg ni pun.. tapi aku tak puas hati. Aku naik balik dan selongkar sume almari.. Xjmp!!! Bengong!!!!
Time ni kemarahan aku dah sampai dada... Takpe.. sabar hajar..sabar.. Aku pun bersiap... Dah siap sume, tgl nak keluarkan mto je, aku msg membe aku tu.. <hg de helmet x?> Pastu aku terus kluarkan mto dan stat.. Time aku stat tu.. Tibe2 je hujan... Aaaaarrgghhhh!!!! Perfect!!!! Aku simpan la balik mto.. Pastu mak aku tny "kenape?" Aku pun jawab dengan muke yg dah marah sgt.. "dah hujan..." Pastu aku masuk rumah n membe aku bru reply msg tadi tu <ada, weh dtg 10minit lg, aq tga siap ni> Haha... Kentot kau... Kemarahan aku da smp kepale!!! Aku sakit hati yg amat sgt... Kalau pegi pukul 3 tadi, aku da smp umah dah pun.. Eeerrrrgghhhh!!!!!!
Kalau aku tau macam ni, bek aku pg sorg.... Macam hampeh!!!!

p/s: harap maaf dgn bahase di atas.. kalau ikutkan aku nak gune lagi dasat.. Tapi xbaik la plak..huuhuu.. T.T

No comments:

Post a Comment