Pages

Tuesday, June 5, 2012

Screw You Bad Mouth-er!

I truly hate those yang suka cakap2 belakang pasal orang tapi depan-depan buat macam xde pape!! Sangat sangat sangat sangat sangat tak suke! Betul-betul tak suka! Sekarang saya berada di dalam kondisi stress akibat orang-orang sebegini. Saya stress bukan kerana saya terdengar ade orang mengata saya di belakang saya, tapi saya stress mendengar orang mengata belakang orang lain.

Melayuuuuuu sangaaaat!!! Urghhh.. Tak boleh ke kalau tak bersembang pasal orang lain? Letih la nak dengar. Tak membina otak langsung pun. I'd rather spent my lunch hour sleeping taking a nap than bercerita pasal orang. Siryes nak muntah tak tahan dah. And i've already seen a doctor sebab selalu headache and die kate saya slalu sakit kepala sebab STRESS!! Yes.. Umpatan anda dan anda dan anda amat mengganggu  hidup saya walaupun orang yang diumpat itu adelah orang lain sebab saya tak suka nak dengar. Dengar sekali dua tak apelah. Tapi kalau selalu, saya tak boleh tahan. Arrgggggghhhhh...

Saya yakin saya bukan stress disebabkan workload di tempat kerja sebab saya rasa saya gembira dengan pekerjaan saya walaupun kadang-kadang kerja banyak dan asyik nak cepat lepas tu dok tukar sana, tukar sini, ini tak boleh itu tak nak. Benda2 macam tu, stressnye sekejap je. Tak lah membawak kepada rasa nak muntah pun.

Paling tak suka bila ade orang cakap macam ni. "eh. ko jangan percaya sangat dengan tuttt tu. Die tu bukan boleh percaya sangat. Baik takyah cite ape2 dengan die".

EErrrrggghhhh.. Screw you!!! I won't trust you either!!!!

No comments:

Post a Comment